O nas
Nasz zespół należy do najstarszych i największych w Bytomiu spośród tych, które zajmują się księgowością i doradztwem podatkowym. Nasi księgowi i doradcy mogą pochwalić się ponad 25-letnim doświadczeniem, które zaowocowało licznymi sukcesami, a w tym:
- wygranymi sprawami przed Naczelnym Sądem Administracyjnym,
- współpracą z setkami firm z najróżniejszych branż,
- wypracowaniem wysokich standardów obsługi podatkowo-księgowej.
Jarosław Bombała
Prezes Zarządu
Agnieszka Szczotka
Główna księgowa
Kornelia Śliwa
Kierownik działu ksiąg podatkowych
Danuta Poczkaj
Asystent zarządu
Jesteśmy zgraną drużyną
Jesteśmy bardzo dumni z zespołu, który stworzyliśmy i dbamy o jego stabilny rozwój. Zmiany w naszym personelu są rzadkie, ponieważ troszczymy się nie tylko o naszych klientów, ale także o każdego członka naszej ekipy. Kiedy w nasze progi zawita nowy współpracownik, dbamy o jego komfort i rozwój. Dzięki temu dobrze się rozumiemy i lubimy ze sobą pracować.
Utrzymujemy stały kontakt z klientem
Jesteśmy licznym zespołem i to pomaga nam w utrzymywaniu ciągłego kontaktu z naszymi klientami. Każda firma, która korzysta z naszych usług, może liczyć na stałą pomoc tego samego księgowego i kadrowego prowadzącego przez cały czas współpracy. W sytuacji sporadycznych nieobecności osoby prowadzącej komunikację obsługuje kierownik działu lub inna wyznaczona osoba. Dzięki temu klient sprawnie uzyskuje informacje i dane od osoby, na której może polegać.
Najbardziej cenimy dobre kontakty osobiste. Z tego powodu chętnie organizujemy i uczestniczymy w spotkaniach, zarówno w naszej siedzibie, jak i w biurze klienta. Nieraz nawet krótka rozmowa znacznie przyspiesza naszą pracę i daje wymierne korzyści klientowi.
Obdarzając nas zaufaniem, przedsiębiorcy zyskują naszą nieustanną gotowość do pomocy, dobre pomysły i terminowość, a także odpowiedzialność finansową za rzetelność rozliczeń (gwarantowaną dodatkowo naszym ubezpieczeniem OC).
Taxer to znakomity zespół księgowych w Bytomiu!
Jak ustalamy wysokość naszego wynagrodzenia?
Wysokość wynagrodzenia za wybraną usługę jest ustalana na podstawie:
- rodzaju ewidencji,
- charakteru działalności,
- ilości dokumentów (wprowadzanych ręcznie lub elektronicznie),
- ilości osób zatrudnionych do wykonania usługi.
Jeśli chcecie poznać kwotę naszego honorarium za wybrane świadczenia, zapraszamy do kontaktu mailowego oraz telefonicznego.