Nasza oferta:

Skutecznie doradzamy:

  • doradztwo podatkowe, prawne, gospodarcze i finansowe
  • pełne wsparcie nowych przedsiębiorstw, start-up'ów
  • planowanie i prowadzenie przekształceń przedsiębiorstw
  • doradztwo osobiste (planowanie i optymalizacja spadków, przesunięć majątkowych)
  • obsługa KRS, CEiDG
  • obsługa kontroli podatkowych, skarbowych, ZUS, PIP
  • audyt podatkowy
  • dopasowane analizy i raporty ekonomiczno-finansowe dla zarządzających i właścicieli
  • reprezentowanie podatników w postępowaniach przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi

Dobrze rachujemy:

  • księgi rachunkowe (handlowe)
  • podatkowe księgi przychodów i rozchodów (KPiR) oraz ewidencje dla ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
  • ewidencje i rozliczenia VAT oraz akcyzy
  • wszelkie deklaracje, sprawozdania podatkowe, ZUS-owskie, statystyczne
  • rozliczenia płac i ZUS (w systemie PŁATNIK)
  • kadry
  • nadzór nad prowadzoną w firmach księgowością
  • weryfikacja sprawozdań finansowych
  • opracowywanie wniosków kredytowych

Nasza lokalizacja 

  • Adres: ul. Łagiewnicka 25 (biurowiec w sąsiedztwie Urzędu Pracy) 41-902 Bytom
  • 32 386 99 92
  • 607 566 002
  • FAX: 32 282 80 38
  • Email: taxer@taxer.com.pl

Godziny otwarcia 

  • pon. - pt.: 08:00 - 16:00 (17:00)

Pełna księgowość dla firm z Bytomia i okolic

Taxer oferuje swoim klientom usługę pełnej księgowości, czyli precyzyjnego, rozbudowanego systemu ewidencji zdarzeń gospodarczych. Służy ona także kontroli, analizie oraz generowaniu informacji związanych z sytuacją firmy. Oferowana przez nas pełna księgowość to rozwiązanie, które firmom z Bytomia i okolic pozwoli na stworzenie pełnego obrazu finansów przedsiębiorstwa. Stanowi także świetne narzędzie analityczne oraz kontrolne. Dzięki niej możliwe jest ewidencjonowanie każdego zdarzenia w Państwa firmie.